WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG


obowiązujące od dnia [data wprowadzenia]

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy dokument określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez sklep internetowy dostępny pod adresem [adres sklepu internetowego], prowadzony przez:

    • [pełna nazwa firmy / imię i nazwisko przedsiębiorcy]

    • z siedzibą w: [adres siedziby]

    • NIP: [NIP], REGON: [REGON]

    • adres e-mail kontaktowy: [adres e-mail kontaktowy]

  2. Dokument został sporządzony zgodnie z przepisami:

    • Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,

    • Rozporządzenia (UE) 2016/679 (RODO),

    • Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

  3. Każda osoba korzystająca ze Sklepu zobowiązana jest do zapoznania się z treścią niniejszych Warunków i przestrzegania ich postanowień.

§2. Zakres usług elektronicznych

  1. Sklep świadczy drogą elektroniczną następujące usługi:

    • umożliwienie przeglądania oferty produktów,

    • umożliwienie składania zamówień za pomocą formularza,

    • prowadzenie konta Klienta (opcjonalnie),

    • dostarczanie newslettera (za zgodą Klienta),

    • umożliwienie kontaktu z Administratorem poprzez formularz kontaktowy.

  2. Świadczenie usług elektronicznych przez Sklep odbywa się nieodpłatnie, z wyjątkiem usług związanych z zakupem Towarów.

§3. Warunki techniczne korzystania ze Sklepu

  1. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest:

    • urządzenie z dostępem do Internetu,

    • aktualna wersja przeglądarki internetowej (np. Chrome, Firefox, Safari, Edge),

    • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

    • włączona obsługa plików cookies i JavaScript.

  2. Sklep nie odpowiada za zakłócenia w działaniu, wynikające z problemów technicznych po stronie Klienta lub dostawców usług internetowych.

§4. Konto Klienta

  1. Klient ma możliwość założenia konta w Sklepie w celu usprawnienia procesu zakupowego.

  2. Rejestracja konta wymaga wypełnienia formularza oraz akceptacji Regulaminu i Polityki prywatności.

  3. Klient może w każdej chwili zrezygnować z konta poprzez przesłanie prośby e-mailowo na adres: [adres e-mail kontaktowy].

  4. Konto jest prowadzone bezpłatnie i przez czas nieokreślony.

  5. Sklep zastrzega sobie prawo do usunięcia konta Klienta w przypadku naruszenia przepisów prawa lub zasad Regulaminu.

§5. Newsletter

  1. Klient może dobrowolnie zapisać się do newslettera poprzez formularz dostępny na stronie Sklepu.

  2. Subskrypcja newslettera wymaga podania adresu e-mail oraz wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych od Sprzedawcy.

  3. Klient ma prawo w każdej chwili zrezygnować z newslettera poprzez kliknięcie linku „Zrezygnuj” znajdującego się w stopce każdej wiadomości lub kontakt z Administratorem.

§6. Formularze kontaktowe i zamówień

  1. Sklep udostępnia formularze elektroniczne umożliwiające:

    • kontakt z Administratorem,

    • złożenie zamówienia.

  2. Formularze wymagają podania danych niezbędnych do realizacji celu (np. imię, e-mail, adres dostawy).

  3. Dane przesyłane przez formularze są przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności.

§7. Warunki rozwiązania umowy o świadczenie usług elektronicznych

  1. Umowa o świadczenie usług elektronicznych zawierana jest na czas nieokreślony, chyba że dotyczy jednorazowej czynności (np. złożenie zamówienia).

  2. Klient może w każdej chwili zakończyć korzystanie z usług, usuwając konto lub przestając korzystać ze Sklepu.

  3. Administrator może zawiesić lub zakończyć świadczenie usług wobec Klienta w przypadku naruszenia niniejszych Warunków lub przepisów prawa.

§8. Odpowiedzialność

  1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za:

    • przerwy w dostępności Sklepu niezależne od niego,

    • szkody powstałe wskutek nieprawidłowego korzystania ze Sklepu przez Klienta,

    • treści przesyłane przez użytkowników.

  2. Administrator zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa danych oraz ciągłości świadczenia usług w najwyższym możliwym zakresie.

§9. Dane osobowe

  1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności.

  2. Administratorem danych osobowych jest [nazwa firmy / imię i nazwisko przedsiębiorcy].

  3. Klient ma prawo wglądu, poprawiania i usuwania swoich danych osobowych.

§10. Reklamacje dotyczące usług elektronicznych

  1. Klient może zgłosić reklamację dotyczącą usług elektronicznych na adres: [adres e-mail kontaktowy].

  2. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres e-mail oraz opis problemu.

  3. Administrator rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania.

§11. Postanowienia końcowe

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych Warunków.

  2. O zmianach Klient zostanie poinformowany przez publikację nowej wersji dokumentu na stronie Sklepu.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym dokumentem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego i Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.