WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
obowiązujące od dnia [data wprowadzenia]
§1. Postanowienia ogólne
Niniejszy dokument określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez sklep internetowy dostępny pod adresem [adres sklepu internetowego], prowadzony przez:
[pełna nazwa firmy / imię i nazwisko przedsiębiorcy]
z siedzibą w: [adres siedziby]
NIP: [NIP], REGON: [REGON]
adres e-mail kontaktowy: [adres e-mail kontaktowy]
Dokument został sporządzony zgodnie z przepisami:
Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
Rozporządzenia (UE) 2016/679 (RODO),
Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Każda osoba korzystająca ze Sklepu zobowiązana jest do zapoznania się z treścią niniejszych Warunków i przestrzegania ich postanowień.
§2. Zakres usług elektronicznych
Sklep świadczy drogą elektroniczną następujące usługi:
umożliwienie przeglądania oferty produktów,
umożliwienie składania zamówień za pomocą formularza,
prowadzenie konta Klienta (opcjonalnie),
dostarczanie newslettera (za zgodą Klienta),
umożliwienie kontaktu z Administratorem poprzez formularz kontaktowy.
Świadczenie usług elektronicznych przez Sklep odbywa się nieodpłatnie, z wyjątkiem usług związanych z zakupem Towarów.
§3. Warunki techniczne korzystania ze Sklepu
Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest:
urządzenie z dostępem do Internetu,
aktualna wersja przeglądarki internetowej (np. Chrome, Firefox, Safari, Edge),
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
włączona obsługa plików cookies i JavaScript.
Sklep nie odpowiada za zakłócenia w działaniu, wynikające z problemów technicznych po stronie Klienta lub dostawców usług internetowych.
§4. Konto Klienta
Klient ma możliwość założenia konta w Sklepie w celu usprawnienia procesu zakupowego.
Rejestracja konta wymaga wypełnienia formularza oraz akceptacji Regulaminu i Polityki prywatności.
Klient może w każdej chwili zrezygnować z konta poprzez przesłanie prośby e-mailowo na adres: [adres e-mail kontaktowy].
Konto jest prowadzone bezpłatnie i przez czas nieokreślony.
Sklep zastrzega sobie prawo do usunięcia konta Klienta w przypadku naruszenia przepisów prawa lub zasad Regulaminu.
§5. Newsletter
Klient może dobrowolnie zapisać się do newslettera poprzez formularz dostępny na stronie Sklepu.
Subskrypcja newslettera wymaga podania adresu e-mail oraz wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych od Sprzedawcy.
Klient ma prawo w każdej chwili zrezygnować z newslettera poprzez kliknięcie linku „Zrezygnuj” znajdującego się w stopce każdej wiadomości lub kontakt z Administratorem.
§6. Formularze kontaktowe i zamówień
Sklep udostępnia formularze elektroniczne umożliwiające:
kontakt z Administratorem,
złożenie zamówienia.
Formularze wymagają podania danych niezbędnych do realizacji celu (np. imię, e-mail, adres dostawy).
Dane przesyłane przez formularze są przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności.
§7. Warunki rozwiązania umowy o świadczenie usług elektronicznych
Umowa o świadczenie usług elektronicznych zawierana jest na czas nieokreślony, chyba że dotyczy jednorazowej czynności (np. złożenie zamówienia).
Klient może w każdej chwili zakończyć korzystanie z usług, usuwając konto lub przestając korzystać ze Sklepu.
Administrator może zawiesić lub zakończyć świadczenie usług wobec Klienta w przypadku naruszenia niniejszych Warunków lub przepisów prawa.
§8. Odpowiedzialność
Administrator nie ponosi odpowiedzialności za:
przerwy w dostępności Sklepu niezależne od niego,
szkody powstałe wskutek nieprawidłowego korzystania ze Sklepu przez Klienta,
treści przesyłane przez użytkowników.
Administrator zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa danych oraz ciągłości świadczenia usług w najwyższym możliwym zakresie.
§9. Dane osobowe
Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności.
Administratorem danych osobowych jest [nazwa firmy / imię i nazwisko przedsiębiorcy].
Klient ma prawo wglądu, poprawiania i usuwania swoich danych osobowych.
§10. Reklamacje dotyczące usług elektronicznych
Klient może zgłosić reklamację dotyczącą usług elektronicznych na adres: [adres e-mail kontaktowy].
Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres e-mail oraz opis problemu.
Administrator rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania.
§11. Postanowienia końcowe
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych Warunków.
O zmianach Klient zostanie poinformowany przez publikację nowej wersji dokumentu na stronie Sklepu.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym dokumentem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego i Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Pure One House
Warunki świadczenia usług